№
п/п
|
Прізвище,
ім’я,
по батькові
|
Освіта
|
Фах
|
Стаж
|
Клас
|
Курси
рік
|
Атес-
тація,
рік
|
Кате-
горія
|
1.
|
вища
|
вч.поч.
кл.
|
33
|
3
|
2016
|
2018
|
вища, ст. вч.
|
|
2.
|
вища
|
вч.поч.
кл.
|
38
|
4-А
|
2017
|
2014
|
вища
|
|
3.
|
вища
|
вч.поч.
кл.
|
47
|
2-А
|
2018
|
2013
|
вища,
ст.вч.
|
|
4.
|
вища
|
вч.поч. кл.
|
38
|
1-А
|
2017
|
2018
|
вища
|
|
5.
|
вища
|
вч.рос. мови.
|
45
|
вч. поч.кл
|
2016
|
2018
|
вища,
ст.вч.
|
|
6.
|
вища
|
вч.поч. кл.
|
31
|
2-Б
|
2013
|
2017
|
вища
|
|
7.
|
вища
|
викл. педаг., і вч.поч. кл.
|
9
|
1-Б
|
2014
|
2015
|
друга
|
|
8.
|
|
вища
|
викл. дисц. поч.. навч., вч. англ. мови
|
10
|
4-Б
|
2016
|
2015
|
друга
|
9.
|
|
вища
|
вч. поч.
кл.
|
11
|
ГПД
|
2015
|
2016
|
друга
|
10.
|
|
вища
|
практ.
психол.
|
14
|
вч. поч.кл
|
2017
|
2018
|
друга
|
11.
|
незакін.
вища
|
1
|
ГПД
|
Проблема, над якою працює вчитель:
- Даньо Надія Михайлівна: "Розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів в умовах інтерактивного навчання";
- Котлярова Катерина Миколаївна: "Інноваційні форми роботи, як засіб підвищення ефективності виховання патріотизму молодших школярів";
- Колужняк Галина Іванівна: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів";
- Смагула Галина Петрівна: "Формування та розвиток творчої особистості учня";
- Стефанишин Оксана Богданівна: "Використання інноваційних форм роботи в системі національно-патріотичного виховання в початковій школі";
- Івасів Уляна Михайлівна: "Реалізація сучасних вимог у методиці проведення уроків української мови в початковій школі";
- Бурдяк Ірина Романівна: "Формування громадянської компетентності молодшого школяра через використання інтерактивних технологій";
- Родинюк Олена Володимирівна: "Розвиток пізнавальної активності молодших школярів з використанням інтерактивних методів навчання";
- Стецик Ірина Богданівна: "Екологічне виховання учнів початкових класів";
- Супрун Лілія Михайлівна: "Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літературного читання";
- Вівчарик Ірина Володимирівна: "Формування особистості дитини на засадах активної громадянської позиції на групі продовженого дня через використання інтерактивних технологій".
Немає коментарів:
Дописати коментар